שיטת הפרסום בפייסבוק
ישנן 2 אפשרויות פרסום בפייסבוק.
1. לדחוף את הפרסומת שלך באופן אקטיבי.
2. לתת לקהל לדחוף את הפרסומות שלך בעצמו – פרסום פסיבי.
עיקר ה"פרסום" בפייסבוק הוא אקטיבי, ואם התוכן מספיק טוב, הוא גורם לאנשים לשתף, לאהוב ולהגיב באופן פסיבי, מבלי לעשות דבר. רק לייצר תוכן מוצלח.
פרסום אקטיבי – הכוונה לסוג הפרסום בו אנחנו "דוחפים" את הפרסומת קדימה לעבר קהל היעד. בין אם הם חברים בדף העסקיי שלנו, עוקבים אחרינו, או סתם קהל שמיקדנו בפילוח הקהלים.
ניתן לקדם פרסום בשני אופנים אקטיביים:
- קידום ממומן – בתשלום עבור חשיפות, לייקים, מעורבויות ועוד.
- קידום "גרילה" – שיתוף אינטנסיבי בקבוצות, ולהפיץ כמה שיותר את התוכן המפורסם.
פרסום פסיבי – כשמו כן הוא. לשבת על הכסא, ולתת לקהל היעד לעשות עבורנו את העבודה.
כאן, נזקקת עבודת קריאטיב יצירתית במיוחד. למעשה, "פוסט" ויראלי מוצלח הוא מדד להצלחה של כל מפרסם דיגיטל. חברות וצוותי קריאטיב מאומנים היטב נוצרו כדי לספק תכנים כאלו לחברות הגדולות בעולם.
בדרך כלל, פוסטים מוצלחים מסוג "פרסום פסיבי" יכילו:
- מבצע יוצא דופן
- חידה נושאת פרסים
- הגרלה נושאת פרסים
- תוכן הומוריסטי משעשע
- פוסט ייחודי
- אייטם חדשותי מרעיש
- פרסום תוצאות מחקר מפתיע הקשור לתוכן
- פוסט בעל תוכן מרגש
- סרטון מפחיד/מבהיל (צורה של הפתעה)ובקיצור: פוסט בעל תוכן "ויראלי" (מדבק, מלשון 'וירוס').
אנו בואגס VGS, מומחים בניהול קמפיינים מקצועיים:
- יצירת קהלים ופילוח מדויק
- יצירת פוסטים בעלי תוכן יצירתי
- פוסטים בעלי תוכן ענייני ואינפורמטיבי עבור קהל היעד
- מענה איכותי לשירות לקוחות
- ניהול יחסי ציבור ופתרון משברים כגון: ביקורות ותגובות שליליות
- יצירת באנרים נעים וגיפים
- יצירת גרפיקה מהממת לציבור הגולשים, ולמשוך את תשומת ליבם
- כתיבת תכנים קצרים בשפה גבוהה
- כתיבת תכנים ארוכים – מיני מאמרים בעלי רלוונטיות גבוהה
- מיקוד ימי הפרסום, השעות, ולפי התאמה לפילוח
- ניהול לידים שמגיעים דרך הפייסבוק
- יצירת תכנים ויראליים איכותיים
- יצירת תכני וידאו קצרים וארוכים
- יצירת הפעלות עבור קהל היעד, ולגרום לקהל לפרסם אותנו
כל זה מעמיד אותנו, צוות ואגס VGS, לנצח בדיוק חד על הרשת החברתית הגדולה בעולם, ומקנה לנו שליטה הרמונית מוחלטת על כל מה שקורה בפייסבוק של הדפים העסקיים אותם אנחנו מנהלים.